Kok Advies

Leef je leven, met financiƫle rust.

Zo werken wij

Onze zakelijke klanten zijn vooral MKB’ers, wat niet wegneemt dat we ook grotere bedrijven en zzp’ers adviseren. Onze ervaring is breed en gevarieerd.

Onze visie

KOK Advies is sinds de oprichting, in 1983, actief in het zakelijk advies aan MKB’ers. Onze deskundigheid heeft dus goede papieren. We investeren tijd en aandacht in onze klanten en waarderen het persoonlijk contact met u. We spreken als collega-ondernemer uw taal, herkennen wat u drijft en waar u tegenaan loopt. Dat is essentieel om ons advieswerk gedegen en gericht te kunnen doen, weten we. Samen met u streven we dezelfde doelen na. Samen met u kiezen we de manier waarop we dat doen.

Dat deze beloofde aanpak meer is dan een promotieverhaaltje, bewijzen de reacties van onze klanten. Lees hier hoe zij onze dienstverlening waarderen.

De kosten van ons advies

We maken met onze zakelijke klanten altijd vooraf afspraken over de kosten van ons advies. De kosten ervan bepalen is maatwerk. MKB’ers en hun wensen zijn zo divers, dat deze aanpak het beste blijkt te werken.

Onderdeel van de prijsbepaling kunnen uitmaken:

  • provisie op afgesloten verzekering(en);
  • uurtarief voor ons advieswerk
  • afsluiten van een serviceabonnement.

Neem contact met ons op als u graag meer informatie wilt over de kosten van ons advies.

Deze service bieden wij standaard aan onze zakelijke klanten:

  • 1. Uw eigen vaste adviseur voor al uw financiële zaken en vragen.
  • 2. Uw adviseur(s) is rechtstreeks te bereiken via telefoon en e-mail.
  • 3. Jaarlijks een APK-gesprek met uw adviseur, bij u op kantoor of bij KOK Advies.
  • 4. Altijd persoonlijk advies en uitleg, als dat nodig is en u dat wenst.
  • 5. Via een digitale polismap inzage in al uw pensioen-, verzekerings- en financiële zaken.
  • 6. Gegarandeerd financiële producten tegen de scherpste premies.
  • 7. 24 uur per dag bereikbaar bij schade.
  • 8. Bij schade nemen wij u al het regelwerk uit handen.
  • 9. 4 keer per jaar onze online nieuwsbrief met interessante tips en voordelen.
  • 10. Uw financiële regelingen op orde en daardoor een zorg minder.