Kok Advies

Leef je leven, met financiƫle rust.

U bent niet tevreden of heeft verbetertips

U bent niet tevreden of heeft verbetertips

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat vinden we enorm jammer. Onze intentie is om onze klanten de beste service te bieden. Is dit niet gelukt, dan bieden wij onze excuses daarvoor aan. Wij horen graag uw klacht of verbetering. Het meest praktisch is om telefonisch contact met ons op te nemen (020-3472199). Wij zullen er alles aan doen om u alsnog een tevreden gevoel te geven over onze dienstverlening.

Klachten of verbeteringen melden via formulier

Bent u niet tevreden over KOK Advies of zijn er verbeteringen mogelijk in onze dienstverlening, dan kunt u dat ook melden via het contactformulier. Na ontvangst van uw klacht nemen wij snel contact met u op. Alle klachten worden behandeld. Klik hier voor het formulier.

Klacht melden bij KiFiD

We doen er alles aan om er samen met u uit te komen. Mochten we gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).